Min helg i bilder

Där ni steg för steg kan se hur en helg i mitt liv kan se ut helt enkelt! ;D
 
 
Började fredagen som jag gör, med en skål havregrynsgröt framför datorn i hopp om att åstadkomma något ;)
 
Det är SÅ KALLT inomhus i Japan, så drar mig alltid för att byta om ;)
 
Dagens outfit :P
 
Bor ju en bit ut nu och åker pendeln in till city för att hänga och jobba!
 
I fredags träffade jag Ken för att få tips om jobhunting osv!
 
Vi åt ramen som Ken bjöd på! Tur då jag själv bara har råd att köpa onigiri ;)
 
Middagen blev ris och vatten haha
 
Cyklade sedan iväg för att träffa de här tjejerna och chilla lite!
 
 
 
Dagen efter hade jag fullt upp...
 
Började med att lära ut svenska!
 
Innan jag åkte vidare...
..för att ha lunch med kollegorna från kaféet! :)
 
 
 
Och efter det till harajuku!
 
För att träffa min kompis Taiki!

 
Vi gick till ett kafé som heter Fuglen och vars hubudkafe ligger i Oslo!
 
Sen träffade jag denna kvinna!
 
Och åt billig (men god) sushi!
 
Cyklar som sagt en hel del nu för tiden när allt ligger lite längre bort - and I'm loving it!
 
 
 
 
Helgen avslutades med ''fika'' ett ord som alla mina utländska vänner lärt sig att använda ;)
 
 Högt uppe i Lumine Est, en av shopping galleriorna i Shinjuku :)
 
 
 
Är ni mer av soffpotatisar under helgen eller som jag, gillar att flänga runt? :)
1 Yocke:

skriven

Coolt, var i Tokyo befinner du dig?


Svar: Du menar vart jag bor?Bor i ett område som heter Kodaira! annars så befinner jag mig mest i Shinjuku och Shinuya ;)
Elvira

Kommentera här: