Liten Recap i bilder

Har inte skrivit så mycket den senaste tiden om vad jag sysslar med, så tänkte att det kunde vara på sin plats ;)



Förutom deltidsjobbande och job hunting så har de senaste veckorna varit fyllda av födelsedagar och farväl...

Min lilla sharehousegrupp, ja vi är bara fyra tjejer som bor i den stora villan, hade vi takoyakiparty!
Dagen efter var det min födelsedag, vilket min sharehouse/klasskompis kom ihåg och överraskade med tårta och blommor 💕
På själva födelsedagen blev till att skaka rumpa med vännerna i Roppongi ;) Ett av de stora klubbdistrikten i Tokyo. Det var en väldigt bra klubb med najs musik och nog med rum för att dansa! :)
En vecka senare fyllde Katta år och vi firade hemma hos henne och pojkvännen Moon samtidigt som vi firade av Mark som bestämt sig för att flytta hem till Spanien efter 5 år i Japan, alltid sorgligt när vänner försvinner ;(
Alla i sharehouset har varit på resor och jag passade på att bjuda över Alex på pjyamasmys 💕
Har dessutom cyklat en hel del! Minst en timma om dan, det är så härligt!
Har då konstaterat att våren är på god väg! :)

Händer så mycket hela tiden så jag har svårt att hinna med att skriva om allt på bloggen men ska försöka skriva lite snart igen ;) 


Kram och puss till er alla!

1 Sarah Sjöstedt:

skriven

Vilka härliga bilder! Och vad härligt att våren är på väg i Tokyo. Jag åker ner till Tokyo tillsammans med min sambo och hans bästa kompis på torsdag. Längtar som en galning. 2 underbara veckor i vårt favorit land och favorit stad. Hoppas på att få en glimt av körsbärsblommningen :)

Svar: Ah!!! Va kul att ni ska hit igen :) Hoppas det hinner bli varmt pa riktigt under tiden ni ar har! ^ ^
Elvira

Kommentera här: