Innan mamma åkte

Nu har jag varit lite seg med uppdateringen igen! Men tiden går ju så fort! Hinner knappt börja veckan innan den är slut. 


Det är väl som man säger, tiden går fort när man har roligt, och det har jag verkligen! 

Innan mamma åkte tillbaka så hann vi med att göra en hel del, bland annat att klättra upp på Mount Takao tillsammans med Eva-Britt, min mamma nr.2 💕

Vi cyklade även runt till olika parker och hade picknickar stup i kvarten. 
Och deras vistelse avslutades med Hanami(picknick där tanken är att man ska njuta av körsbärsblommorna medan) med massa av mina vänner, det var så himla underbart att ha alla samlade 💕

Parkhäng!
Hur vackert är inte det här rotsystemet?!
Nästan uppe på mount Takao
På väg upp till toppen!
Kärlek till dem här
Vi Ken att prova snus gör första gången i sitt liv
Tvingade alla att sjunga ABBA sånger med mig på middagen efteråt ;)
Dagen avslutades alltså med lite Izakaya (japansk pub)
Man skulle nog kunna säga att förutom att sakuran i sig är förtrollande vacker så är det också starten på våren här i Japan, man kan hänga utomhus och har mer ork till saker och ting. Den nya terminen och året tar sin början. En mycket sopännande och sprudlande tid helt enkelt 🌸

Kommentera här: