Mitt Senaste Jobb!

Det senaste av mina tre deltidsjobb ar sa roligt!
 
 
 
For lite mer an en manad sen sa introducerade min kompis Taiki mig till ett nytt jobb. Jag var i behov av ett tredje jobb da jag inte kunnat jobba sa manga timmar pa mina tva andra jobb (de har inte behovt sa mycket folk helt enkelt). Da kom min raddare i noden, Taiki!
 
Det ar ett nystartat foretag vars mal ar att bli den stortsa tjansten for How-to/‘‘husmorstips‘‘-videos, pa senasre tid ocksa kallade Life hacks videos! Alltsa hur man med enkla sma trick kan underlatta sin vardag och fa saker och ting att fungera smidigare! 
 
Jag ar nu alltsa en del av det har foretaget och bland annat sa far jag agera skadespelerska i flera av dessa videos. Mycket mycket roligt jobb dar man far anvanda hjarnan ordentligt for att komma pa hur vi ska visa och losa problemet pa enklaste och basta satt! 
 
 
Titta garna in min profil pa hemsidan och gilla deras sida pa facebook ocksa om ni tycker att det har ar nagot som tilltlar er! 
 
Min profil!
https://soeasy.tokyo/users/156
 
Deras Facebooksida!
 
https://www.facebook.com/soeasy15sec/?fref=ts
 
Och vem som helst kan lagga upp, sa om ni har nagot bra tricks ni vill dela med er av, in pa So Easy med er bara! ;D
 
 

Kommentera här: